Tacoma

2 oktober 2015 - Richmond, Canada

De laatste dag met de familie,morgen rijden we weer richting Vancouver Canada.
We zouden vandaag eigenlijk de Boeiing Tour doen ,maar dat is zonde van het mooie weer .
We besluiten om richting Tacoma te gaan dat ligt vlakbij Seattle.Onderweg gaan we nog even naar de caravanboulevard even een RV uitzoeken,wat een asociale grote caravans zijn dat ,daar kan je gewoon het hele jaar door in leven,zoveel ruimte.Leuk om allemaal even te zien want we hadden ze wel onderweg zien rijden maar nu weten we hoe ze er van binnen uitzien.
In Tacoma gaan  we met met Roberts zoon Jarred lunchen bij Shenanigan's . Super de luxe met een prachtig uitzicht over het water.
Special voor ons had Robert nog een superdessert laten komen, ik denk dat ik wel 10 kilo ben aangekomen deze vakantie!
Gezellig nog even met z'n allen op de foto( in totaal zitten we nu op 1400) en Jarred gaat z'n eigen weg en wij gaan richting Point Defiance Park. Een prachtig park om doorheen te wandelen met een rozentuin een japanse tuin en een Zoo.Dan richting de Beach en weer terug.
Heerlijk om nog zo met z'n vieren te slenteren en lol te hebben.
Weer terug in de auto,reden we door het park ,liepen er Racoon's op de weg nog meer wilde dieren in het echt gezien deze vakantie.Deze diertjes zien er ook ook schattig uit maar zijn ook gevaarlijk.
Tacoma heeft ook een prachtig Glasmuseum en daar rijden we nog even heen anders komen we in de file terecht. Het is al gesloten maar de entree en het plein daar,is mooi om te zien. Allemaal glas kunstwerken.
Nog even een biertje in de pub en naar huis voor het laatst avondmaal,we gaan restjes opmaken want honger hebben we niet echt. 's Avonds nog een potje Poulen en Eric Jan kwam de accordeon van tante Martha tegen en Robert vond er ook nog een in een koffer en gingen samen gezellig muziek maken.
Sarah speelde nog een stuk op d'r viool. Na een hoop gezelligheid te bed,laatste nachtje Amerika!

1. Gertjan:
    2 oktober 2015
    Prachtige verhalen. Het zal weer wennen worden in het vlakke Holland. En.. volgend jaar weer heen om een E-bike zaak op te zetten.
    Goeie reis en tot morgen.
  2. Bennica:
    2 oktober 2015
    Wat een moois allemaal, goeie reis terug en als het nog lukt groeten aan die 2 mensen aan de bar
  3. Gertjan:
    2 oktober 2015
    Goede reis terug en een veilige vlucht
  4. Bertha:
    2 oktober 2015
    Ik heb genoten van het verslag en de foto's. Ik wens jullie een goede terug reis naar huis .Groetjes Bertha