Mount rainier

29 september 2015 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

Vandaag gaan we Mount Rainier bekijken. We gaan hem van elke zijde doen.
Bij de eerste fotostop is het nog erg koud ,ik denk een graad of 5. We hebben een prachtig uitzicht overal. Ik had niet verwacht dat Robert en Sarah in z'n prachtige omgeving woonde.
Allemaal prachtige bergen om je heen. Als je met z'n reis bezig bent te plannen en je bent er nog nooit geweest weet je niet wat je te wachten staat! Ik dacht dat het vlak was dus elke dag weer vol verbazing. Soms is het net een Amerikaanse film,de huizen de auto en de mensen.Snap ook niet wat ze aan Holland vinden,maar hun zeggen dit is voor hun gewoon en willen ook wel wat anders zien en de familie, die missen ze.
We vervolgen onze weg en stoppen menig maal om foto's te nemen. En we rijden weer omhoog en gaan weer naar beneden,prachtige weg voor motorrijders zeggen de mannen.
W'are goiing to Paradise zeggen ze en inderdaad een prachtige plek boven op een berg met uitzicht op Mount Rainier. Dit is een startpunt voor hikers die de gletsjer gaan beklimmen sommige gaan bepakt en bezakt naar boven. Ook op deze plek een prachtig hotel en eetgelegeheid en bezoekerscentrum. Na wat koffie met lekkers vervolgen deze weg we komen uit bij Alder Lake een Campground met een heel mooi recreatiegebied. Het waterpeil is ver onder normaal niveau, heel bijzonder om te zien. Dit komt door de erg droge zomer.
De zon schijnt en er is niemand ,de rust heerlijk. En boven de 20 graden!
We schieten nog meer foto's en rijden weer verder,het is te laat om eten te maken en om de dag compleet te maken eten we in Enumclaw bij Rainiers met Rainierbeer.
Dat was echt genoeg Mount Rainier.
En weer een beautiful day!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl