Laatste vakantiedag!

2 oktober 2015 - Richmond, Canada

Er is een tijd van komen en ook een tijd van gaan,de tijd van gaan was gekomen.
Na het ontbijt is het zover,koffers in de auto en afscheid nemen. Het valt niet mee na zoveel gezelligheid. We hopen elkaar volgend jaar weer in Holland te ontmoeten.
Wij rijden terug naar Canada, de douane waren we deze keer zo doorheen.
We hebben een hotel vlak bij de luchthaven dat is makkelijk en inderdaad vlak bij de luchthaven ,ze scheren vlak over ons heen. Snel de spullen in het hotel gebracht ,want ik moest naar Stanley Park. Hoe ga je daarheen in de spits,natuurlijk met de metro, jeetje wat ingewikkeld allemaal eerst de tram toen de bus en jahoor Stanley Park! Het was rustig met mensen,maar dat gaf niet heerlijk een rondje gelopen en te voet terug naar Downtown. Het is een mooie stad en we gaan hier zeker nog een keer heen met meer tijd.
Na wat gegeten te hebben, weinig voor veel geld ,terug naar het hotel,laatste nachtje Canada.
Het was een fantastische vakantie,hebben veel gezien ,veel gedaan ,leuke mensen ontmoet en ontzettend genoten ook van en met elkaar.

Bedankt voor alle leuke reactie's op onze reis!

1. Grietje Groeneweg:
    5 oktober 2015
    Welkom in Holland. Ik heb genoten van jullie reisverhalen en foto's. Het is voor mij zo herkenbaar en heb in gedachten de reis mee beleeft. See you soon.
  2. Marcel Vijselaar:
    5 oktober 2015
    Leuk om het allemaal (of het meeste.....) gevolgd te hebben. Goede reis!