Fietsen

1 oktober 2015 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

We gaan het een beetje rustig aan doen ,het weer is super dus gaan we fietsen en met de hobie weg.
De fietsen krijgen eerst een onderhoudsbeurt van Eric Jan.
De tandem en twee fietsen worden achterop de auto geplaatst,van erheen fietsen hebben ze nog nooit gehoord. We gaan richting Buckley daar is speciale fietsroute die door heel veel mensen gefietst word want fietspaden zie je hier niet veel. Eric Jan gaat met Robert op de Tandem,net twee kleine jongens,Sarah en ik op een sportfiets. Wat een prachtige omgeving weer ,we genieten volop.We stoppen bij een rivier waar weer zalmen zwemmen en mannen staan in de rivier te vissen. Heerlijk om naar te kijken.
 In een mooi echt amerikaans dorpje gaan we een fietsenzaak binnen,hier hebben ze nog geen elektrische fietsen,dus een gat in de markt.
Na wat rond te hebben gekeken word het tijd voor lunch,we gaan eten in Firewall een echt dorpsresaurant, met een lekker amerikaanse knauwende vrouw achter de bar, met een Hennie en Wil voor aan de bar en mensen die een burger komen eten, 'tis nog steeds net een film.
Terug naar huis ,ik denk dat we 10 km hebben gefietst dat is voor amerikaanse begrippen heeeel veel. (Niemand gaat hier op de fiets naar de supermarkt)
We pikken de Hobie achter de auto en gaan naar Deep Lake om te varen. De Hobie is een kajak met voetpeddels. We vaarde daar alleen op t meer zo heerlijk.
'S avonds komt Sarah 's zoon z'n nieuwe auto laten zien een Ford super duty,een hele  dikke bak menig jongeman zou hier jaloers op zijn,maar in Amerika is alles groot!

1. Gertjan:
    1 oktober 2015
    Weer erg leuk om te lezen geniet ze nog voor je het weet ben je weer in ons kikkerlandje