Kelowna

12 september 2018 - Kelowna, Canada

Door naar Kelowna , we nemen nog een stukje Highway 1 en buigen af naar beneden richting Kelowna. We rijden door de regen en nadat we in een vallei komen, prachtig mooi weer. Een heel ander landschap weer , het is vlak tussen de bergen waar veel mais staat en tegen de heuvels op weer druivenrankenen fruit. We maken even een toeristiche stop in Enderby , even een kaasmakerij aandoen, leuke commerciele gelegenheid. Effe lunchen in Vernon,daar loopt de snelweg gewoon door downtown, niet best hoor. En door naar Kelowna.  Het hotel ligt in de voorstad van Kelowna, met links en rechts van de snelweg alleen maar grote woonwinkels, grote supermarkten, fastfood ketens, autobedrijven, zoveel winkels heb we in totaal nog niet gezien in Canada. Eind van de middag gaan we naar downtown Kelowna, Het doet ons een beetje herinneren aan Victoria VI, prachtige waterfront met park, waar muziek word gemaakt , geskated, gechilled en ook homeless people leven en waar je een prachige wandeling kunt maken. Dan doen we dus ook, en ook even terrassen met wat lekkers. Morgen willen we in het Myra Canon Park fietsen. We verblijven 2 nachten in Kelowna.

1. Grietje Groeneweg:
    13 september 2018
    Ziet er super leuk, gezellig maar vooral lekker uit! 😋 Enjoy! 😘
  2. Ans vonk:
    13 september 2018
    Fam List onderweg Wat opnieuw een prachtige foto,s van de mooie reis die gemaakt word door jullie Wat is het toch een mooi land als je er maar oog voor hebt. Een vraag Eric .Hoe wordt zo,,n. Staat geregeerd. Ook een gemeentebestuur of valt alles daar onder een Gouvernement Informeer eens na het etenHartelijke groeten en voorzichtig aan he. Ans en Joop