Kelowna

13 september 2018 - Kelowna, Canada

Bijna elk in stadje in Canada heeft in het begin van de stad een bezoekerscenrum, ze helpen je daar altijd erg vriendelijk als je vragen heb over wat er in de buurt te doen is of even naar een super schoon wc wil. Zo was er ook een nederlandse moeder die werkte bij het Viisitorcentre Kelowna en die kreeg door dat er toch veel mensen wilde fietsen. Haar man en zonen haakte 13 jaar geleden in op deze gat in de markt, ze verhuren nu fietsen in Kelowna en in het Myra Canon Park. Vandaag gingen wij over de Kettle Railway Trail fietsen, in het Myra Canon Park. Deze route gaat over een oude railway, bestaande uit 16 houten bruggen, 2 stalen bruggen en 2 tunnels. Een uitdaging voor iemand met dieptevrees. Soms moet je jezelf ergens toe dwingen en We did it! Een hele mooie route van 12 km heen en dan weer terug. Ook hier ook weer een prachtig uitzicht, totdat de wolken om de bergen heen kwamen en t begon te regenen. Heel bijzonder als je door wolken fietst. Maar jammer van het uitzicht. Leuk tochtje van een uurtje of drie. In Kelowna staan in het park en door de stad wit/oranje fietsen, daar mag je op fietsen als je een de app van Dropbike.co heb gedownload en dan scan je met een qr code om de fiets van het slot te krijgen en voor verder instructies via de app, kost 1$. Een heel mooi iets, nog niet gedaan. Hoorde dat het in Edmonton en Jasper en omgeving heeft gesneeuwd, vroeg voor de tijd van het jaar...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Grietje Groeneweg:
    14 september 2018
    Wauw wat zal dat geweldig geweest zijn! 😱 Ziet er spectaculair uit! Wat lijkt mij dat gaaf om zoete fietsen. 🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♂️💨
  2. René de Vries:
    15 september 2018
    Wat een belevenis weer, mooie plaatjes mooi dat we op deze manier mee kunnen beleven. 👍
  3. Ans vonk:
    15 september 2018
    Ans enJoop . Onze vorige reactie is volgens Ans niet in Canada aangekomen Opniew dus Maar eerst een vraag Eric Op het bedrijf bij Hoogland consumptie aardappelen ..Maar poters ook in klasse Se S. SE enz. Wat een schitterende omgevin wat de foto s. lieten zien Een goede envooral gezellige reis met elkaar".