Las Vegas here we came

20 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag hoefen we niet zolang meer te rijden naar Las Vegas. Een uurtje of vier.. Californie is een prachtige staat ,met links en rechts van de weg perzik, pistachnoten, walnotenbomen en nog veel meer. Hoe meer we richting Vegas rijden hoe warmer, kaler en ook weer bijzonder het wordt, we rijden door de dessert... Komen nu in de staat Nevada. Cactussen is het enige wat we zien en af en toe velden met zonnepanelen. Dan rijden we Las Vegas binnen , ja wat moet je je daar bij voorstellen. We hadden geen idee. Grote gebouwen met flitsende reclames , auto’s met borden van mooie dames erop, druk verkeer, mensen op straat en het is een graadje of 38. Hotels groot, groter, grootst. We gaan inchecken in het hotel, effe rusten en dan op pad. And they say always ; what happens in Vegas, stay in Vegas. Dat zou een beetje flauw zijn, maar het is soms niet te beschrijven wat wij allemaal zien. We gaan over de Strip lopen, gaan winkelscentra’s en hotels binnen, het is echt niet normaal wat ze daar allemaal hebben. De meeste hotels hebben thema’s en casino’s en eettenten. We gaan een drankje doen in het Eiffeltorenrestaurant, de jongens hebben geen boorden aan hun shirt dus krijgen een blouse aangereikt en moeten die aantrekken. Mooi uitzicht over de Strip..S’avonds heerlijk gegeten en rondgelopen, mensen kijken. Maar hadden allemaal, is dit het nou??