Golden naar Revelstoke

10 september 2018 - Revelstoke, Canada

Het is een regenachtige dag met veel bewolking, maar dat mag de pret niet drukken. Op naar Revelstoke nog geen idee wat we er gaan doen maar het is niet zover en Revelstoke hadden mn ouders het altijd over. We rijden door Glacierpark en stoppen voor een boardwalk, dat is een aangelegde wandelroute over planken en met reling.  Het bos bestaat uit cedarhout, mooi om te zien. Het is ook fijn om de winterjas en goede schoenen mee te hebben. Grote contrasten qua weer in dit land. We vervolgen de weg en komen door Mount Revelstoke Park, ook daar maken we weer zo’n rondje. Begin van de middag komen we aan in Downtown Revelstoke , even wandelen en een bakkie koffie en dan door naar Railway museum Revelstoke. Het onstaan van de Pacific Railway , word daar door middel van foto’s en film en materiaal verteld. Wat een arbeid is er verzet om dat allemaal voor elkaar te krijgen, interessant om dat te zien. Opeens een hoop herrie , brandalarm.... Daar komt de brandweer , was niks aan de hand maar grappig om dat een keer te zien. Een mooi daggie. Morgen op naar Kelowna of toch niet...

1. Grietje Groeneweg:
    12 september 2018
    Je kan van alles meemaken dus .... Leuk geschreven weer Anja. Reis mee met jullie en geniet van jullie verhalen. Waarom weet je nog niet of je morgen naar Kelowna gaat? Goede reis verder en geniet van alles wat op jullie weg komt! 😘
  2. Ans vonk:
    Beste verre buren Wat een prachtige reis maken jullie daar door dat uitgestrekte land Hou ons op de hoogte we genieten er van Bij onze overburen is alles rustig Wehouden het in de gaten hebben goede contacten maar gaan niet kijken Groetjes.