Op naar Golden

9 september 2018 - Golden, Canada

We gaan onze weg weer vervolgen, optijd in de auto want vandaag weer een lange dag in het vooruitzicht. Inderdaad al een week voorbij! Times fly when you have fun!!  We gaan via de Highway 12 richting Rocky Mountian House ,zegt alweer genoeg welke kant dat is. Maar eerst deze lange weg te gaan met waar we vlak begonnen het hier mooi afwisselend heuvelachtig is. Heel veel graanvelden, koolzaad en olie jaknikkers.Dan nemen we de Highway 11 en komen uit bij de Crossing. Met een prachtig uitzicht. Een kruispunt waar we 3 jaar geleden ook hebben overnacht.Toen gingen we rechts richting Jasper nu gaan links richting Banff. Zelfde weg als toen maar nu andersom, we rijden dus nu weer door de Rockies. Over de Icefield Parkway. Onbeschrijfelijk mooi.. Het weer is niet heel mooi ,maar de bewolkig geeft ook weer prachtige vergezichten. Bij Lake Louise gaan we rechts af richting Golden. Ligging aan de Kicking Horse-rivier,klinkt leuk Een leuk stadje voor een overnachting.