Creston naar Banff

6 september 2018 - Banff, Canada

Gister de keus gemaakt om naar Banff te gaan ipv Calgary, 3 jaar geleden was dit de eerse plaats in Canada waar we geslapen hadden en verliefd zijn geworden op het land. Eerst een knap ontbijt gehaald bij Ricky’s, geroosterd brood met jam of een wafel gaat snel vervelen, nu lekker gebakken eieren met ham en spek en brood lekker doordrenkt van de boter...voorlopig geen honger meer. We zijn lekker vroeg, half 9 zijn we gaan rijden,staat een lange dag voor de boeg ,bijna 500 km. In Cranbrook stoppen we voor koffie van Tim Hortons en wat te eten voor onderweg. We vervolgen de Kootonay - Columbia Highway ,vele stops gemaakt, mooie uitzichten , je kan het niet beschrijven , dit moet je zelf een keer gezien hebben. Nu hebben we de Rockies ook van de andere kant bekeken. Na een parkpas te hebben gekocht ,rijden we Kootenay nationaal park binnen, prachtige weg tot aan Bannf aan toe. Ik denk dat we ook mazzel hebben met het weer, 28 graden. Banff,wat een gekke huis ,maar wel een goed gevoel.We slapen in Banff Park Lodge,ons vorig motel was een beetje skeer, dus nu maar een beetje luxe,veel keus was er trouwens ook niet meer..Morgen rondje Banff en dan richting Edmonton. It was an beautifol day

1. Grietje Groeneweg:
    7 september 2018
    Oh An wat ben ik jaloers op jullie!! 😍 Wat super mooi en geweldig landschap. Het blijft een geweldig natuur spektakel. Wat hebben jullie een goede keus gemaakt. En ja het weer heeft zeker invloed en wel in positieve zin! Zo te zien weinig last van de rook! Fijn dat ik zo mee kan genieten! Goede reis verder! Big Hugh voor jullie! 😘
  2. Ans vonk:
    7 september 2018
    He' buurtjes ,wat leuk dat jullie ons op de hoogte houden.Wij wensen jullie nog heel veel reis plezier.