Banff naar Edmonton

7 september 2018 - Wetaskiwin, Canada

Heerlijk geslapen in onze twee Queensize bedden, als je zolang naast elkaar zit in de auto is het heerlijk om even afstand van elkaar te nemen,ha ha. Een mooie rustige ochtend in Banff,alle bussen met toeristen zijn vertrokken en wij lopen nog een rondje. We laten Banff achter ons en ook de Rockies.. Richting Calgary en dan omhoog naar Wetaskiwin,Edmonton,waar we 3 nachten verblijven. Wat een verschil met wat we afgelopen dagen gezien hebben, dit is de wieringermeer, maar 1000x groter echt landbouw gebied. Om ons heen alleen maar zomertawe , ziet er geel van. Nadat we zijn ingecheck, contact gezocht met Dave Groeneweg,die werkt bij Hoogland Farms. Ze zijn aan het rooien dus daar even gekeken en mee gereden natuurlijk ,maar ze zijn druk en wij besluiten om morgen en zondag terug te gaan.

1. René de Vries:
    8 september 2018
    Wat een belevenis weer, nou EJ is inmiddels ook inde koffie app gespot, mooie foto’s en ik val in herhaling maar ik ben jaloers op jullie wat een belevenis.
  2. Grietje Groeneweg:
    8 september 2018
    Een wisselend landschap op deze route meegemaakt. Idd net de Wieringermeer maar dan groter. Voel je je toch een beetje thuis in the Big Country. Gezellige tijd bij Dave 😎
  3. Ans vonk:
    9 september 2018
    Beste mensen wat fijn dat jullie ons zo mee laten reizen door dat mooie land De omschrijving daar bij is erg andhousiast wat bij ons de gedachte oproept Zouden ze nog wel terug komen ...Nog heel veel reisplezier en smakelijk eten smorgens eieren met spek Dat gaan we in Wwerf ook invoeren Voorzichtig aan en tot horens De buren fam Vonk