Osoyoos naar Creston

5 september 2018 - Creston, Canada

.Het word een rijdag vandaag ,niet veel bezienswaardigheden onderweg maar dat is niet heel erg. Een leuke ontmoeting bij het ontbijt, er kwamen twee oudere mensen bij ons aan tafel zitten. Ze kwamen uit Lethbridge,hadden een akkerbouwbedrijf en lieten nu een huis bouwen in Osyoos. De winters in Letbrigde zijn lang en koud zeiden ze en wilen hun pensioen genieten in deze warmere streek. Ontzettend leuk gesprek gehad en weinig tijd gehad om te eten. Daarna onderweg naar Creston,een mooie weg met verschillende hoogtes en mooie vergezichten,soms nog een beetje smog van de bosbranden. We kwamen door een leuk stadje,Greenwood vroeger bekend door de smelt en mijnbouw. Beetje cowboystad. Bijna bij Creston rijden we vanuit de bergen zo vlak landbouw gebied tegemoed , ook weer bijzonder zijn ze opeens aan t combinen. Creston is niet zo bijzonder,meer een stad voor doorreis. We hebben besloten dat we morgen naar Banff gaan ipv Calgary.

1. Grietje Groeneweg:
    6 september 2018
    Als je ver reist kan je veel verhalen.... en dat blijkt alweer. Zo hoor je nog eens wat. Ik zeg goede keus om naar Banff te gaan i.p.v. Calgary. Creston Banff is denk ik weer een prachtige route. Geweldig al die verschillende landschappen. Ik houd ervan 😁
  2. Anja van der Kooi:
    6 september 2018
    Banff is prachtig...zijn wij ook geweest...met de lift naar boven is super!
  3. Thomas:
    Mooi!