Zondag

19 juni 2022 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

Zondagmorgen,Na het stevig ontbijt, restje van gister ,ei met brood ham en 4 soorten kaas en een stuk kaneelcake, stappen we in de auto.

Het is heerlijk weer,eindelijk heel veel zon. We gaan naar Gig Harbor , vlakbij Tacoma aan de waterfront. We ontmoeten daar Jan en Stephanie , de schoonouders van Robert zijn zoon. Jared. We worden uitgenodigd op hun zeilschip . Deze heet Harlow,naar beide hun kleinkind ,die is in 2019 op 6 jarige leeftijd overleden na een noodlottig ongeluk bij Jared op t erf.  Wijntje , kaasje en praten . Vooral over oppassen op de kleinkinderen,overal is het t zelfde, het word bijna van je verwacht maar ze vergeten wel eens dat jezelf ook tijd voor jezelf wil en dat het best zwaar is als je wat ouder bent. Daarna nog een kleine lunch gegeten bij een leuk restaurant aan t water. Daarna naar John en Julia en de kids.

We worden hartelijk ontvangen en we genieten van elkaar bij hun op t terras. Ze hebben een mega huis en heel veel grond er omheen. John heeft zn eigen schildersbedrijf met 40 mensen in dienst. Al met al deze dag is ook weer voorbij gevlogen ,geen diner, we zitten mudvol. Morgen gaan we de auto ophalen en dan gaan we via Saindpont, Blairmore,richting fam. Groeneweg. We gaan ons best doen om daar woensdag avond aan te komen.