Party

17 juni 2022 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

Retired party Robert &Sarah

Vandaag nog een hoop te doen. Eric jan gaat samen met Robert en de buurman een overkapping bouwen voor de band en voor de mensen om te zitten. Ze hebben regen voorspeld wat ook t geval is. Jammer , maar het is niet anders.

Ik ga met Sarah alle tafels en stoelen klaarzetten. Ondertussen staat de smoker al vanaf gisteravond aan met 2 briskets in t. Groot stuk rundvlees. Om 4 uur komen 2 vrienden van Robert om de spareribs en kippen te grillen op de bbq. Ze hadden 120 mensen uitgenodigd. Je moet zelf je drank en wat voor de bbq (salade toetjes of iets dergelijks) meenemen.

Om 5 uur begint de band te spelen en mensen druppelen langzaam binnen, we worden aan bijna iedereen voorgesteld , heerlijk die enthousiaste amerikanen.

Het werd een heel gezellige avond met een hoop eten ,veel bier en hele leuke mensen om ons heen. Ondanks de regen een heel geslaagde avond.

1. Grietje Groeneweg:
    Ziet er super gezellig uit …… 🥂🍾
  2. René de Vries:
    19 juni 2022
    Jullie hebben het best naar jullie zin daar denk ik, lekker feest bier en eten. Die Amerikanen zien er best uit trouwens 😀
  3. Ellen:
    19 juni 2022
    Hé vakantiegangers. Dat ziet er goed en gezellig uit. Ze hebben daar ook de Boet. 🤣 Heel veel plezier. Geniet ervan en van elkaar.
  4. Theo List:
    26 juni 2022
    Een goede geslaagde party lijkt zo