Amerika &Canada 15 juni t/m 3juli 2022

15 juni 2022 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

We kunnen weer!

Deze vakantie gaan we op visite bij Robert & Sarah in Enumclaw en bij fam. Groeneweg in Wetaskiwin.

15 juni 2022, we reizen af naar Seattle. Optijd op Schiphol en alles verliep voorspoedig. Goede vlucht gehad ,het blijft een eind maar dan heb je ook wat.

Robert&Sarah staan ons op te wachten op t vliegveld, een fijn weerzien.

Oktober 2018 was de laatste keer dat we afscheid van elkaar hadden genomen.

We hebben een hoop bij te praten,heel veel gebeurd van beide kanten.

Het is fijn om weer bij hun in huis te zijn , het perceel is twee voetbalvelden groot en het is er heerlijk rustig. Vrijdag is the party, er worden 120 mensen verwacht,ruimte genoeg maar er word regen verwacht ,dus we gaan maatregelen treffen.

Morgen heb ik een project with Sarah, we gaan naar de nursery.

24 uur opgebleven dus het bed slaapt heerlijk

1. Grietje Groeneweg:
    17 juni 2022
    Ben benieuwd wat het project inhoud. Lekker genieten en we zien naar jullie komst uit XXX
  2. Rene en Dinette:
    17 juni 2022
    Het klinkt allemaal goed en fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker genieten en dat word veel eten vanavond😀
  3. Jellie Werkhoven:
    17 juni 2022
    Heerlijk dat jullie er zijn en alles goed is gegaan! En een party met 120 mensen wordt vast een heel gezellig feest🥳🥂🍻 GENIET!
  4. Monique:
    23 juni 2022
    Zo wij kunnen ook je reisverslag lezen, iets met oude email en ik heb ook eigen emailadres hè!! Maar fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ik ga verder lezen haha