San Fransisco met tussenstop Bakkersfield naar Las Vegas

19 september 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We gaan ontbijten bij Boudin, een hele grote bakkerij waar je vanaf de buitenkant mee kan kijken als ze brood aan t bakken zijn. Hele mooie creaties maken ze daar van het brood. Daarna lopen we naar pier 39, kijken naar Alcatraze, zeehondjes en winkeltjes. We hebben vanzelf niet zoveel tijd maar maken het, om ook nog met de kabeltram door San Fransisco te gaan, alleen one way. Wat ontzettend mooi om dat mee te maken. De tram word handbestuurd, er lopen kabels onder de straat door, Aangekomen in Downtown, jeetje wat een stad en levendigheid. We gaan teruglopen, wat zie je dan een hoop. Ook nog even foto’s bij de Golden Bridge maken, bijzonder allemaal. Ik zei Las Vegas maar dat is nog een eind om in een keer vanaf San Fransisco te rijden. Dus  een overnachting in Bakersfield.

1. Grietje Groeneweg:
    21 september 2018
    Wat een geweldige Roadtrip maken jullie met vele herkenbare plekjes. 😍 In 1986 hebben wij daar in San Fransico Alcatraz bezocht evenals de Golden Gate bridge, Chinatown and the cabel car. Wat zullen jullie genieten van deze onvergetelijke tijd en super om met jullie mee te reizen. Good luck in Las Vegas. 🍀💸🍀
  2. Gertjan:
    22 september 2018
    Het ziet er allemaal fantastisch uit, wat een genieten, Gelukkig mooi weer, nu nog even een goed gokje wagen dan kan het helemaal niet meer stuk. Veel plezier allemaal nog.
  3. Ans vonk:
    22 september 2018
    Hallo buurtjes. Wat een wereldreis maken jullie .Mooi dat we zo op de hoogte gehouden worden en wat een verscheidenheid aan indrukken doen jullie daar op in dat immens grote land .Nog vele goede dagen daar en veel moois en gezelligheid met elkaar Hart groet Ans en Joop