Roadtrip met de boys

17 september 2018 - Grants Pass, Oregon, Verenigde Staten

We hebben dus besloten om een roadtrip te maken, maar hoe en wat, ik ben de controle kwijt ,het word nu allemaal geregeld. Thomas en Robert hebben ontbijt gehaald voor ons vijven, Sarah moet gewoon werken, en onderwijl maken we plannen wat we gaan doen. We gaan een roadtrip maken met natuurlijk als hoofddoel Las Vegas. Koffer weer gepakt en in de auto. Een ruime 7zitter , Chevrolet dus echt niet erg  om daar mee te toeren. Eerst richting Portland, wat een stad, even stoppen om goede roadmaps en pizzaslides te kopen en weer verder.. nog een lange rit voor de bocht. Over de Highway 5 , weer tussen de heuvels met velden met graan, mais en fruit en koeien maar echt prachtig hoor. We gaan overnachten in Grants Pass na een lange rit ,net nog in de staat Oregan, morgen richting San Fransico, Californie

1. Grietje Groeneweg:
    18 september 2018
    Wauw wat zal dat een belevenis zijn (worden). Mocht je nog iets moois willen zien probeer een stuk van 101 te rijden. Supermooi langs de kust. Laat de touwtjes maar vieren An .... en geniet met volle teugen!! Goede reis en veel plezier!! 😘