Greenroad Farm

22 juni 2022 - Calgary, Canada

Het is half 6 in de ochtend en kan niet slapen. Dan maar het verslag van gisteren doen. Het was een lange dag. We gingen naar het Visitors Centre in Pincher Creek om wat landkaarten halen en daar adviserende ze ons om de Cowboytrail richting Edmonton te doen. Ipv de Hgw 2 pakken we de Hgw 22 omhoog. Schijnt hetzelfde tijd in beslag te nemen. Het is inderdaad een hele mooie route. Links van ons blijven de Rocky Mountains met ons meerijden. Een heel mooi prairie achtige omgeving. Zoals ik al zei , Cowboytrail . Een hoop koeien en paarden rijden we voorbij. Zelfs echte cowboys gezien. We stoppen onderweg nog een paar keer om te genieten van de eindeloze omgeving. Onderweg contact gehad met Grietje, die zit al met smart op ons te wachten. We hebben ons een beetje vergist hoelang rijden het is . Waarschijnlijk was de Hgw2 toch korter, al met al 9 uur onderweg geweest. Maar heel veel mooie dingen gezien. Half 7 rijden we t erf op bij Greenroad Farm , we worden hartelijk ontvangen. Dave en Danielle zijn er ook . Bijzonder om je vriendin in deze omgeving weer te zien We eten , heerlijk, hollandse pot, aardappels, bloemkool en rosbief. Piepers aangebrand omdat we zoveel te vertellen hadden. In de avond een rondje farm gedaan want ze geven vandaag regen op, heel veel regen zo te zien

1. Monique:
    23 juni 2022
    Zo heb mij even bijgelezen , jullie hebben al mooie reis achter de rug, geniet ervan en de paar dagen bij Aad en Grietje.
  2. Monique:
    23 juni 2022
    Had al wat getypt maar ook dat gaat niet haha. Zo heb mij bijgelezen, mooie reis al achter de rug. Geniet ervan en de paar dagen bij Aad en Grietje.