Canada & Amerika 2 sept t/m 1 okt 2018

3 september 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Eindelijk is het zover ,de reis kan beginnen . S’ochtends om 6 uur opgehaald door canada experts Grietje en Aart, om ons naar Schiphol te brengen. Goede,goed verzorgde vlucht gehad van bijna 10 uur, was het na 5 uur al zat ,maar teruggaan is ook geen optie. Aangekomen op Seattle ,wachten voor de doane, wachten op de koffers en wachten op de huurauto.... In onze midsize suv Nissan Rogue , op naar Chillwack Canada , voor onze eerste overnachting. Een ritje van ongeveer 2 uurtjes , bij Sumas de grens over. Wat een prachtige omgeving , links de Rockies en rechts de Cascades tussendoor landbouwgebied , blauwe bessen en koeienboeren. Na bijna 22 uur op waren we niet meer zo gezellig,bij het hotel aangekomen direct te bed. Was 18.00 uur s’avonds, gevolg dat je s’nachts om 1uur wakker bent , krant maar gaat lezen en om 4 uur de koffer maar gaat uitpakken en je reisverslag gaat doen. We gaan straks ontbijten en lekker vroeg oppad. Harrison hotsprings Hells gate Ho