Het laatste reisverslag.....Canada🇨🇦 & Amerika🇺🇸

26 september 2018 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

Als ik dit schrijf is het woensdagavond, we hebben een lange,mooie reis achter de rug. Effe bijkomen van alles. De rondreis door Amerika was prachtig, we hebben in Amerika ruim 3000 miles achter de rug. Het was een hele zit in de auto met 5 man maar het is goedgekomen. Had het niet willen missen maar als we het hadden geweten waren we met het vliegtuig naar Las Vegas gevlogen. Wel weer ideeen opgedaan voor een volgende keer. Had nooit verwacht dat Amerika er zo uit zou zien. Voorlopig genoeg koeien,mais en tarwevelden gezien. Gister lekker gerelaxt en nog wat verhuisd. Vandaag hebben we  de Boeiing Factory Tour gedaan, mooi om te zien hoe een vliegtuig gemaakt word. Mocht alleen geen foto’s gemaakt worden. Thomas en ik hebben vandaag gekookt, Spagetti met heeeeel veel groente, dat is wat ik de afgelopen tijd erg gemist heb. Morgen naar Robert z’n werk bij Boeiing en effe Seattle in. Vrijdag de mannen motorrijden en ga ik bij Sarah op school kijken. S’avonds komt de familie nog langs om te eten en afscheid te nemen. Zaterdag koffer inpakken en s’avonds richting vliegveld voor het laatste nachtje Amerika. Zondag weer richting huis. Ook weer lekker... Het waren fantastische weken,waarin Eric Jan en ik heel veel moois hebben gezien (6000 km achter de rug) en ontzettend dankbaar dat we nog met Robert en de jongens twee mooie weken hebben gehad. Leuk dat jullie ons wilde volgen, maar ik heb dit uit eindelijk ook voor ons zelf geschreven, zoveel dingen gezien en gedaan dat kan je niet onthouden. Tot een volgende keer🇺🇸🇨🇦...

1. Monique:
    27 september 2018
    was mooi om te lezen,nog ff veel plezier en weer een veilige thuiskomst gewenst
  2. René de Vries:
    Leuk om zo op deze manier met jullie mee te hebben mogen genieten en genoten vd verhalen die je hebt geschreven en natuurlijk ook de foto’s. Geniet nog even daar vd laatste dagen met elkaar en voor straks ( over een paar dagen) een goede terugreis. 🛬
  3. Grietje:
    27 september 2018
    Jullie hadden veel gepland om niets te hoeven missen vanjullie roadtrip door Canada. Maar je wist nog niet dat je nog zo’n geweldige roadtrip ging maken maar dan door the USA! Ik denk dat jullie vakantie/roadtrip(pen) meer dan geslaagd is. Met niet een rugzak vol verhalen, belevenissen, foto’s en wat al niet meer, maar ik denk een grote koffer die jullie meenemen naar huis van een schitterende reis door immens grote en indrukwekkende landen. Ik heb onwijs genoten van jullie verhalen en foto’s. Herkenbare en (nog) niet herkenbare plaatsen, steden, wegen etc.
    Geniet nog met volle teugen van jullie (voorlopige 😉) laatste dagen aan de andere kant van the Ocean. Een goede en veilige reis naar huis en see you soon!! 😘
  4. Ans vonk:
    28 september 2018
    Opnieuw mooie beelden van een prachtig land ,wat een geweldige ervaring om dat zo met elkaar te beleven en voor ons fijn om op afstand mee te mogen reizen Een heel voorspoedige thuisreis en welkom in de Schelf Ans en Joop,