Bryce Canyon

23 september 2018 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

Lekker vroeg, met de opkomende zon richting Bryce Canyon. Er zijn op deze route verschillende Canyons, boven op de top valt t mij een beetje tegen. Tuurlijk het is prachtig, ook met de opkomende zon, maar het is niet wat ik altijd op plaatjes zie. We gaan terug naar het bezoekerscentrum, stappen daar uit en dan zie ik wat ik bedoelde, de Bryce Canyon met al die omhoog staande rotsen. Dit allemaal door weersinvloeden ontstaan. Ook weer een mooi gezicht, dat het door licht en zon zo veranderd. Foto’s gemaakt rondgewandeld , ook hier komen we graag nog een keer terug om beneden in de Canyon te lopen. We stappen in de auto, met weer een lange rit voor ons. Nog 1 overnachting in Boise. Leuk stadje met gezellige brouwerij waar we wat eten en een biertje drinken. Morgen weer vroeg op....

1. Ans vonk:
    26 september 2018
    Even op nieuw de vorige reactie is niet goed verstuurt Opnieuw mooie beelden van een prachtig land meteen grote verscheidenheid in natuurschoon moet voor jullie als toeristen heel indrukwekkend zijn Beste mensen nog veel reisplezier en voorzichtig aan Hart. Gr Ans en Joop Vonk