Bijna Canada verlaten😢

14 september 2018 - Abbotsford, Canada

Het mooie Kelowna laten we weer achter ons. We hadden Hope in gedachte om te overnachten en dan richting grens. Maar de man achter de hotelbalie zei dat we beter door konden rijden naar Abbotsfort, Hope is einde seizoen en dan zijn heel veel eettentjes etc gesloten. Over een lange heuvelachtige weg ,aangekomen in Abbotsfort, drukke stad weer maar ach tis om te overnachten. Nog even contact gehad met thuis maar die redden zich best zo te horen en te zien. Die gaan de koffers pakken en huis opruimen.... en dan richting Schiphol. We mailen Robert en vragen of ie nog hulp kan gebruiken, ivm verhuizing. Graag, dus wij gaan zaterdag al richting Enumclaw. Robert besloot zijn huis te verkopen voor iets ruimere stekkie, want fam.List komt logeren. We gaan naar Ranch van Vegten! Woensdag sleutel gehad en van het weekend moet zn oude huis leeg zijn. Dus op naar Amerika!!  Canada is en blijft een heel mooi land met heel veel contrasten. We zullen het missen maar hopelijk zijn de komende 2 weken ook om niet meer te vergeten.  Bucketlist  Vancouver Island!!!Â