Afscheid

25 juni 2022 - Hinton, Canada

Aan alles komt een eind…ook aan ons bezoek aan Greenroad farm.

We gaan plaats maken voor Kim en Ilse, die  onderweg zijn vanuit holland.

Ze blijven een paar dagen en gaan dan ook samen oppad.

De meiden hebben een auto gehuurd ,dacht voor een week en gaan rond toeren en paardrijden in de bergen.

Ilse blijft twee weken en Kim drie weken.

Afscheid nemen valt nooit mee, maar Grietje komt 19 Juli met Kim mee naar Holland.

Wat hebben we gezellige dagen met elkaar gehad.

Heel veel gepraat, genoeg gezien, vreselijk gelachen en er is ook wel een traantje gevloeid.

Heel fijn dat we welkom waren in B&B Greenroad, only for special guests.

We gaan overnachten in Hinton net voor de Rocky Mountains.

Het was weer een lange rit en zit , maar wat hebben we weer genoten van de verschillende landschappen onderweg. (Moet jezelf een keer meemaken) Nog even gestopt bij de Dollarama ,een soort Action . Effe wat stuf gekocht en weer verder.

We zijn nog bij een farmers market geweest onderweg, stelde niet veel voor maar hadden een leuk gesprek met een oud mannetje. In Edson nog even een rondje gelopen en ijsje gegeten en verder naar Hinton.

Hinton is de laatste plaats voor de Rockies.Na het eten de “Beaver roundwalk”gelopen. Een mooie route van planken  over water, uiteindelijk 1 beaver gezien.

Het was een warme dag.

Bijzonder aan een vakantie in Canada is dat de ene dag regent het en word het s’nachts rond t vriespunt en de volgende dag loop je weer in korte broek.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade