Laatste dag

2 juli 2022 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

Vandaag nog even naar Pullayup , naar Taste Northwest.

Een soort foodfestival met allerei standjes met verschillende soorten food and music.

Gezellig om hier rond te lopen en dan eten uit te kiezen en dan aan een leuk tafeltje op te eten. Voor alcohol ga je naar een afgesloten terras , je ID word gecontroleerd en de drank die je daar koopt mag je niet meenemen buiten die area.

Heerlijk om naar die Amerikanen te kijken.

Rond een uur of drie gaan we terug naar Enumclaw ,we gaan onze stoelen klaarzetten voor de First Friday Cars Cruise.

Een soort “Enumclaw op wielen “

Om 6 uur rijden bijzondere, oude of wat nieuwere ,gerenoveerde of nog origineel door de straat heen en weer. Het is amazing , wat een gezelligheid op straat , leuk om naar de auto’s te kijken maar ook naar de mensen, blijft bijzonder die Amerikanen.

We zijn even een rondje straat op en neer gelopen maar er stonden wel 150 auto’s, ze reden niet allemaal mee maar stonden er ook om te showen.

Was een hele bijzondere laatste dag….

Wat begon met een bezoek te plannen naar Aart &Grietje in Canada, eindigde in een trip van Amerika naar Canada en weer terug naar Amerika.

Heel veel kilometers gereden heel veel moois gezien en genoten.

Het was fijn om dat weer samen te kunnen doen.

Travel is the only thing you buy that makes you richer